Üdvözöljük prezentációnkon!
Mai előadónk a következőkről fogja Önt tájékoztatni
1. A történet 2. A gyümölcs
3. A tudomány 4. A termék
5. A kérdés 6. A válasz
7. A cég 8. A jövő
A történet
Joe Morton a 90- es évek közepén fogyasztott először Mangosztánt egy étteremben.
A gyümölcs történetének és tradíciójának megismerése teljesen elkápráztatta.
Mint megtudta az őslakosok számtalan felhasználási lehetőségét ismerték a gyümölcsnek
A gyümölcs
A Mangosztán a gyümölcsök családjába tartozik. Mérete leginkább egy mandarinhoz hasonlítható. Megtisztítása és polírozása után szép piros szín látható.
Victoria királynő annyira jó ízűnek találta , hogy elnevezte a Mangosztánt a „gyümölcsök királynőjének”.
A gyümölcs belső húsának mennyei az íze, a héja ellenben nagyon keserű, de mindkettő felhasználásra kerül, hogy a kellő egészségmegőrző hatását elérje
A gyümölcs
A Mangosztán a gyümölcsök családjába tartozik. Mérete leginkább egy mandarinhoz hasonlítható. Megtisztítása és polírozása után szép piros szín látható.
Victoria királynő annyira jó ízűnek találta , hogy elnevezte a Mangosztánt a „gyümölcsök királynőjének”.
A gyümölcs belső húsának mennyei az íze, a héja ellenben nagyon keserű, de mindkettő felhasználásra kerül, hogy a kellő egészségmegőrző hatását elérje
A tudomány
Dr. David Morton úgy vélte, hogy a PubMed átolvasásával beigazolódni látszott , számtalan kutatási eredmény létezik a Mangosztánnal kapcsolatban.
A gyümölcs héjában körülbelül 46 Xantén-vegyület található,(a kutatások még folynak)melyeknek fontos szerepük van szervezetünk egészséges működésében.
Ezek az antioxidánsok lekötik a szabad gyököket, ennek következtében nagy jelentőségük van az egészség fenntartásában.
A tudomány
A kutatások sokféle felhasználási területről számolnak be.
Az egyik elismert szakértője ennek a területnek
Dr. Frederic Templeman.Megjelent könyvének címe: “Mangosztán az X-Faktor”
A gyümölccsel foglalkozó folyamatos kutatások további csodálatos titkokat tárnak fel a Mangosztánnal kapcsolatban.
A termék
Annak érdekében, hogy a XanGo - t fogyaszthatóvá tegyék, a Cég talált egy nagyszerű gyártó partnert, a Wild Flavorst.
Ez egy német cég ( ma már milliárdos vállalkozás), melyet Dr. Rudolf Wild 1931-ben Heidelbergben alapított.
A világ élelmiszer- és gyümölcslé gyártásában vezető öt nagy cég közül a Wild Flavors az egyik, amely minden minőségi bizonyítvánnyal rendelkezik.
Ez nagyon fontos tényező a forgalmazás tekintetében
A termék
Wild Flavors a világ 12 országában van jelen. Ismert ter -mékei a teljesség igénye nélkül: Nestlé, Kraft,Capri Sonne , Red Bull. Amerikai leányvállalatában 120 tudóst és 2200 szakembert foglalkoztat több mint 800.000 négyzetméter ipari területen.
A mi XanGo -nk, a Mangosztán teljes gyümölcsét tartalmazza, tehát a burok is feldolozásra kerül.
A XanGo 100 %-ban természetes, mentes minden ízesítőszertől, színezéktől és nem tartalmaz cukrot sem.
A kérdés
„Egészséges vagyok?” Sokan azt hisszük „igen”, pedig valójában nem tudjuk, milyen folyamatok játszódnak le szervezetünkben.
Nem tudjuk van-e kialakulóban valamilyen betegségünk. Sokszor ennek jeleit már csak akkor észleljük, amikor már késő. Egy tipikus példa erre a szívinfarktus.Teljesen váratlanul érhet el bennünket , hosszú évek „ munkája „ után.
A válasz
A betegségek megelőzését sajnos sok ember nem tartja fontosnak élete során. Egy betegségből való felgyógyulásnak sokkal nagyobb jelentőséget tulajdonítunk.
Ha többet törődünk egészségünk megőrzésével, sokat javíthatunk életminőségünkön, és elkerülhetjük a nagyobb problémák kialakulását.
Egészségünk fenntartásának lehetőségét főként a természet csodálatos ajándékai adják és ami nagyon fontos , hogy mellékhatások nélkül.
A cég
A XanGo az első olyan vállalkozás a világon, amely a Mangosztánból Wellness-italt állított elő.
Az alapító tagok nagy tapasztalataikat más sikeres üzletek felépítésével és vezetésével szerezték.
Ezek a Cégek különböző network - és hagyományos vállalkozások voltak, mint pl:Enrich Nuskin, Morinda, Procter & Gamble.
A XanGo-val kapcsolatos üzlet növekedése egyedülálló. Az MLM történetének minden eddigi rekordját felülmúlta.
2003-ban 50 millió USD - ról indultunk, és ez az eredmény 150 millió USD - ra növekedett 2004-ben. Jelenleg 450 millió USD forgalomnál tartunk.
A Cég 1 milliárd USD -os forgalmat tűzött ki célul az 5-éves fennállásuk évfordulójára
A jövő
A XanGo egy olyan terméket kínál, amely eddig még nem volt elérhető a piacon.
A Xango forradalmasítani fogja a wellness - iparágat.
A XanGo annyira jó hatással van mindenkire, hogy Önt is biztosan magával ragadja.
|